mandag 15. februar 2016

Ny uke!

Det er mandag, og litt hardt å starte på igjen. Sånn synes jeg det er hver mandag gitt. Men det skal ikke så mye til før jeg våkner til; det har blitt så mye lysere ute om morgenen! Det er kaldt her for tida, men det har resultert i knallvær med sol fra skyfri himmel. Det kan man like. Jeg har ti minutter å gå til jobb, akkurat nok tid til å bli kald i kinna og våkne litt, og på vei hjem er det en god tid til å legge fra seg jobben. Og hva er ikke bedre enn å komme hjem til pakke i posten? Jeg bestilte dette nettet for et par uker siden da det var gratis frakt over hele verden. Har sikla på dette en stund, men synes det blei litt dyrt for et nett med frakta og alt. Så da det var gratis frakt var det bare å hive seg rundt. Dette er designet av bloggeren AllAboutAmi, og finnes på www.society6.com. 


I den fine strikkeveska har jeg hatt innspurten av retrojakka mi, som jeg fikk garn til av Hespetre. Den ble ganske så perfekt, det eneste jeg kan utsette på den er at den har litt vide ermer rundt albuene. Men det får bare være, jeg måtte trikse en del for å få det til å passe når jeg strikka med tynnere garn. Strikket i Karisma fra Drops på pinne 4, strikka største størrelse og la til litt masker her og der. Skal få tatt bedre bilde av den, nå er den hverken vaska eller dampa.

Jeg ble også ferdig med Sikksakkskjørtet mitt fra Klompelompe. Dette var veldig gøy å strikke, og mønsteret gikk av seg selv. Strikka L, men håper egentlig det går litt ut, for det er bittelitt trangt. Jaja, blir sikkert bra med tida :P

Nå har jeg lagt opp til en Snøløvlue i gule rester. Elsker den okergule fargen!

1 kommentar:

Birgitte sa...

Velkommen tilbake! Det er kjekt at det holdes liv i bloggene, det er så gøy å følge med på det folk lager :)
Nettet var fint med det skjønne motivet! Skjønner godt at du måtte benytte sjansen til å få det i hus. Veldig lurt å strikke retrojakka i karisma, så blir den ikke så tung. Den ble veldig fin i fargene :)