onsdag 16. november 2011

Vinposer

Her er det lenge siden det har skjedd noe ser jeg... Tida går så fort om dagen, at jeg rekker ikke over alt jeg har tenkt.. Men, her kommer det hvertfall noe nytt! Jeg var med på håndverksmesse på Saupstad for et par uker siden, og da laget jeg disse vinposene i håp om å få solgt noen... Vel vel, de ble med hjem alle sammen. Skal være med på et julemarked til, så det er jo håp da =)

Disse er kjappe å lage, men når man lager 6 stk på rad, da er det ikke så artig lengre... Tror det blir en stund til neste gang =)

Mønster: Eget, fåes kjøpt på Jens Hoff Solsiden
Garn: Fritidsgarn på de brune og Pt3 på resten.
Pinner: 6 mm

2 kommentarer:

swimzy sa...

åhh så stilige :)

Snuppesnella sa...

Kjempefine med fin pynt !!!
Hm. Må visst lage noen slike jeg også. Kjekke gaver.