onsdag 9. desember 2009

Fint garn!

Jammen har det ikke dukket opp litt nytt garn her i huset =) Det første nøstet er fra pakkekalenderen jeg får av mamma! Jeg er nemlig fortsatt ikke for stor for det tenk! tihi

Det andre bildet her inneholder noe som er bare utrolig mykt og deilig! Må prøve å finne et prosjekt for disse herlige nøstene! De er kjøpt hos Pickles, og servicen var upåklagelig!!!

Så har jeg også brukt litt garn da! Kan jo ikke bare få inn =) Det ble et par restetøfler i garn fra tunikaen fra forrige innlegg! Så nå er det så godt som tomt for det!

Mønster: Granny Square Slippers av Purl Bee
Garn: Peruvian Highland Wool
Heklenål: 4,5 mm
Størrelse: 36

Anbefaler å ta en titt i bloggen til Purl Bee, der er det så mye fint at inspirasjonen kommer med en gang!
Ha en fin fin dag!

1 kommentar:

Jorun sa...

Så fine tøfler!
Garnpakkekalender...? Det høres koselig ut. Neste år skal jeg jammen få datteren min til å lage julekalender til meg...med garn!